maandag 6 juni 2011

Hemelvaartsweekend!

Fun!
Het is alweer een hele tijd geleden dat ik een blog geschreven heb.
Er viel simpelweg niet veel te bloggen, zo gaan dingen als het 'gewone' leven weer op gang komt.
Al blijft de vraag staan, wat dan 'gewoon' is, maar dat is een ander vraagstuk ;)

Gelukkig begin ik steeds meer mijn draai weer te vinden, en kan ik zeggen dat het de afgelopen weken steeds beter gaat, al blijf ik Bolivia/Cochabamba vreselijk missen.
Steeds meer raak ik ervan overtuigd dat God mij daar, in dat verre, prachtige geboorteland van onze kinderen, wil gebruiken voor Zijn dienst, maar niet in de nabije toekomst.
Voorlopig zal mijn plaats in Nederland zijn, waar ik werken mag in Zijn gemeente's.
Ook deze, belangrijke, taak heeft God mij gegeven, en mag ik met veel inzet en enthousiasme uitvoeren.
Daarin voel ik mij ook een gezegend mens, en binnenkort kan ik met nog meer nieuws komen!

Afgelopen woensdag gingen we naar Burgh Haamstede (Zeeland) voor een weekend met de familie.
We hebben het enorm getroffen met het weer, lekker veel zon en heerlijke temperaturen!

We hadden een prachtig mooi huis, waar we met 18 personen heerlijk hebben genoten van het samenzijn.
Samen leuke dingen doen zoals spelletjes spelen (lekker ouderwets, maar super gezellig!) tafeltennissen, spelen in de grote zandbak, boekje lezen en zoveel meer!

Heerlijk aan het strand uitwaaien, zonnen en spelen in het water.
Leuke middag gehad in Middelburg waar de dames (en heren ;)) geshopt hebben, ijsjes eten en mensen kijken ;)
Onder het genot van een bakje koffie (en daarna biertje) genoten van het uitzicht op de boulevard van Vlissingen. Jonathan en Abigaïl vonden het super gezellig, en hebben echt genoten.
We hadden Jonathan's en Abigaïl's fietsjes in de kofferbak gepropt, en beide fietsjes hebben vele meters gemaakt op het park! Zo, wat heeft Jonathan veeeeeeeeeeele rondjes gereden rond ons huis, om dan iedere keer terug te komen met de opmerking: ik ben moe ;)

Kortom, een heel geslaagd weekend.
Wij zijn zondagavond terug gereden, omdat Jonathan weer naar school moest. Ook Kees Jan en Rosalie gingen terug vanwege tentamens van Rosalie, en de anderen zitten nu in de auto voor de terugreis.

Foto's spreken, dus hieronder een impressie:

Abigaïl in het water
Cute!

Calorieën verbranden ..
Golfje ...


De meeuwen wisten wel raad met de restjes!

Het was WARM ;)


Ik ben STERK!

Ik ben stoer hoor!

Ik wil niet op de foto!!!!!

Lekker in de zee!

Jona's 'nieuwe' fiets

Lekker kleien!

Gezellige avond!

De mooie zandbak

Gezellig, samen tv kijken ;)

Op de boulevard in Vlissingen

Samen tekenfilmpje kijken

Spelen in het winkelcentrum van Middelburg

1 opmerking:

  1. Het ziet er gezellig uit! Leuk dat jullie zo'n fijn weekend gehad hebben!

    BeantwoordenVerwijderen