maandag 10 januari 2011

De eerste!

Het eerste bericht op deze blog!

Tijdens onze reis in 2008 naar Bolivia heb ik een blog bijgehouden over onze ervaringen.

Meer om, wanneer de tijd rijp is, deze ook aan onze zoon te kunnen laten lezen, zodat hij zelf kan lezen hoe wij ons verblijf hebben ervaren.

Toen wij thuis gekomen zijn, heb ik nog maar zelden een blog geschreven, totdat we weer naar het prachtige Bolivia mochten om onze dochter op te halen.

Ook nu hield ik weer een blog bij via WaarBenJij.nu

Omdat we deze blog hebben afgeschermd, en ik toch graag mijn bevindingen wil delen, omdat er simpelweg zoveel te vertellen valt, wilde ik graag een andere blog hiervoor gebruiken.

In de tussenliggende jaren heb ik veel blogs gelezen, en mede door ons verblijf in Cochabamba, Bolivia, vond ik het tijd om nu ook een openbaar blog te gebruiken om de vele ervaringen te delen.

Dus, veel leerplezier!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten