zondag 3 april 2011

Zomaar een zaterdag ..

Afgelopen zaterdag.
Eindelijk weer eens een prachtige, 'warme' dag waarin we de zon mochten verwelkomen! Super, en wat kan een mens daarvan opknappen.

In de ochtend zijn we met z'n negenen naar het zwembad geweest.
Op de zaterdagochtend heb je zwemmen voor gezinnen. Twee ouders met twee kinderen voor gereduceerd tarief! Aangezien ik toch het zwembad niet inga vanwege mijn oren, waren het feitelijk 2 gezinnen, dus lekker goedkoop!
Spartelen in het water, en zoals inmiddels gebruikelijk, was Abigaïl een beetje boos toen het tijd werd om te gaan!
Helaas hadden wij geen fototoestel bij ons, maar het was gezellig!

In de middag ging ik naar Biddinghuizen, waar de RC club uit Elburg een eigen, permanent circuit heeft op het terrein van FlevOnice.
Anneke, Jonathan en Abigaïl wilden ook mee! Leuk, gezellig.
Om half twee kwamen wij aangereden, en na eens bij gekletst te hebben, het was tenslotte al een heeeeeele tijd geleden dat ik daar geweest was, heb ik ook maar eens de Baja gestart en de eerste rondjes gereden (lees gestunteld ;)) op het vernieuwde circuit.
Abigaïl vond het 'interessante'
Anneke en de kiddo's genoten heerlijk van het zonnetje.
Koelbox mee, lekker picknicken! En de kids rennen in het gras, en uiteraard kijken naar de auto's!
Gaaf he!
Op de 'springschans'








Met name Jonathan vindt het geweldig, 'papa, wanneer mag ik nu eens?'.
'Nou jongen, dat duurt nog wel een paar jaar', 'maar papa, ik ga wel springen hoor op die bult, dat doe jij niet, maar ik wel hoor.'
Super, hij genoot er echt van, en wilde het liefst de zender uit m'n handen pakken om het zelf eens te proberen!

Met een paar jaar gaan we samen het circuit onveilig maken ;)
Binnenkort gaan we maar eens een elektroauto voor hem kopen, kan hij alvast oefenen. 

'Springschans'
En oefenen zal ik ook nog veel en vaak moeten doen, voordat het er een beetje 'normaal' uit zal gaan zien. Pfff wat is het lastig zeg om een normaal rondje te rijden. Het lijkt zo eenvoudig, maar dat is het zeker niet! 



Het was al meer dan een jaar geleden (!) dat ik nog eens op een speciaal aangelegde baan had gereden, en dat was goed te merken. 
Het leek nergens op, maar was wel leuk! 
Nog meer redenen om vaker te gaan ;)

Sleuteltafels (worden vaak gebruikt ;))




Broer en zus aan het zoeken
Lief he!
Kan ik beter papa!
En speciaal voor de liefhebbers: een kort filmpje van de kids en mijn gestuntel:


1 opmerking:

  1. uhh.... kijk eens goed op zolder naar zijn elektroauto!
    Of is die ene die hij van ons op zijn verjaardag heeft gekregen ooit al overleden ofzo ;)

    Gr Krimhilde

    BeantwoordenVerwijderen