donderdag 27 oktober 2011

Kinderlijke eenvoud......


Gesprek tussen Jonathan en mij:
Ik: Jonathan, hier je melk amico
Jonathan: waarom moet ik altijd melk drinken?
Ik: melk is goed voor je, dat weet je toch?
Jonathan: oh ja, voor je botjes he.
Ik: dat heb je heel goed kerel, melk is gezond en goed voor je botten.
Jonathan: ook voor je hartje, papa.
Ik: ja hoor, ook voor je hartje.
Jonathan: en ik krijg de melk toch van de koe.
Ik: jazeker
Jonathan: dan krijgt Jezus de melk van mij papa.
Ik: huhh, krijgt Jezus melk van jou?
Jonathan: tuurlijk papa dat snap je toch wel, Jezus zit toch in mijn hartje, nou dan krijgt Hij de melk van mij!

Verdere woorden voegen niets meer toe …………..


©Pauline

2 opmerkingen:

  1. Haha, heerlijk he! Heb je trouwens wel gecheckt of er copyright op die foto zit? Anders heb je tegenwoordig zo een rechtzaak aan je broek hangen he?! :-P

    BeantwoordenVerwijderen